Avoin työpaikka: Account Manager kiivaasti kehittyvään lentokenttäympäristöön

Nautitko aktiivisesta B2B-myynnistä? Haluatko kiihdyttää urasi lentoon kiinteistökehityksen monipuolisessa maailmassa? Tule kollegaksi lentokentällä toimivan LAK Real Estaten tiimiin − meillä on paikka auki ratkaisukeskeiselle, asiakkaiden kanssa viihtyvälle Account Managerille.

Etsimme tiimiimme energistä ja osaavaa Account Manageria työskentelemään toimitilavuokrauksen tehtävissä.

Tulevassa työssäsi vastaat toimisto- ja logistiikkatilojen vuokrausmyynnistä, tapaat potentiaalisia asiakkaita ja kehität jo olemassa olevia asiakkuuksia. Kontaktoit aktiivisesti uusia asiakkaita ja buukkaat omat tapaamisesi. Rakennat asiakkaillemme kokonaisratkaisuja, joissa yhdistät oikeat tilat ja ihmiset.

Tässä tehtävässä menestyt, jos nautit vuorovaikutustilanteista ja sytyt tavoitteellisesta työskentelystä. Myyntihenkisenä ja vastuuta ottavana tyyppinä vahvistat osaavaa tiimiämme, jossa töitä tehdään joustavasti, hyvässä hengessä ja lopputulos edellä. Työskentelykulttuurissamme toteutuu vapauden ja vastuun filosofia ilman mikromanageerausta tai minuuttien tuijottelua – meille lopputulos on kaikkein tärkeintä.

Kansainvälinen asiakaskuntasi sijaitsee pääasiassa pääkaupunkiseudulla. Jututat asiakkaitasi sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi, ja olet aidosti kiinnostunut löytämään heitä parhaiten palvelevat ratkaisut. Työskentelyotteesi on rohkea, sinnikäs ja innostunut. Tuleva tiimisi ja esimiehesi arvostavat myös kykyä hahmottaa asiakkaiden liiketoimintaa ja relevantteja tarpeita sekä yrittäjähenkisyyttä.

Aiempaa kokemusta toimialalta et tarvitse, sillä TARVITTAESSA perehdytämme sinut tehtävään ja toimialaan. Tehtävä on kokoaikainen ja työsuhde vakituinen.

Mitä meillä on sinulle tarjota?
  • Erittäin kilpailukykyinen kompensaatio ajastasi ja osaamisestasi.
  • Monipuolinen ja vastuullinen myyntirooli, jossa pääset ratkomaan asiakkaiden toimitiloihin liittyviä haasteita
  • Mahdollisuuden vaikuttaa ja kehittyä työssäsi – meillä tiimiläisten mielipiteillä on väliä
  • Joustavuutta ja autonomiaa toteuttaa työtäsi, jossa lopputulos ratkaisee
  • Rennot, asiantuntevat kollegat ja tiimisi varauksettoman tuen työssäsi onnistumiseen – meillä töitä tehdään tehokkaasti, mutta aina hyvällä sykkeellä
  • Ajanmukaiset työvälineet ja modernit työtilat loistavien kulkuyhteyksien päässä Helsinki-Vantaan lentokentän kainalossa
  • Kaikki perinteisemmät edut, kuten puhelin- ja virike-etu, autopaikka sekä lentokenttäetuja.
Millaista osaamista arvostamme?
  • Aiempaa kokemusta ja näyttöä myyntityöstä ja/tai soveltuvia korkeakouluopintoja (AMK tai yliopisto)
  • Hyvällä tasolla olevat ratkaisumyyntitaidot ja hyvät valmiudet suoriutua myyntihankkeiden neuvotteluvaiheesta
  • Hyvää hahmotusta BtoB myyntiprosessin kriittisistä vaiheista ja relevanteista sidosryhmistä
  • Ratkaisukeskeistä työotetta ja kunnianhimoa myyntityötä kohtaan
  • Taitoa pitää langat käsissäsi ja asiakkaat tyytyväisinä muuttuvissakin tilanteissa
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Aiempi kokemus TOIMItilojen vuokraamisesta on eduksi, mutta ei välttämätöntä.
Otatko haasteen vastaan?

Jos tunnet vahvasti, että tätä haluat olla tekemässä, laita hakemuksesi matkaan.

Lisätietoja tehtävästä antaa: Markku Selander, Precedo Consulting Oy, puhelin 0400 580 453. Soittoajat: 20.10. klo 9:00-10:30 ja 22.10. klo 8:30-10:00.

Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi palkkatoiveineen 30.10. mennessä Markku Selander, Precedo Consulting Oy: markku.selander@precedo.fi